Dag 02 – Min skoldag

jag har ju inte varit i skolan idag så jag berätter bara om min dag ;)
först så vaknade jag runt 10, sen så satt jag i soffa och kollade på simpsons, fula betty ja dom typ till kl  3 eller nått, sen så ringde lotta och då sa hon att vi skulle göra nått, eller tpy nått sånt.
Då tog jag bussen till täbban,,, och träffade henne där :) och så var vi där, köpte 2 halsband de gjorde hon med!
sen så åkte vi hem till  lotta och var inne på datorn tog bilder mm... sen åt vi makaroner och falukorv! !supergott!
Och nu sitter vi här och fiblar med datorn! super spenande hur man trycker på tanjenter och det kommer på skärmen!
ska jag gå, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0